سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه، حکمت را ثمر می دهد . [امام علی علیه السلام]
این یک شغل تمام وقت است نه میانبر
Peiman ( شنبه 89/12/21 :: ساعت 8:10 عصر )

 یک سایت کاملا ایرانی وقانونی وتمام فارسی معتبر     

ثبت نام کن و پول واقعی تو حساب ایرانی بگیر.من گرفتم

این سایت آنقدر روان وقشنگ طراحی شده که نیاز به توضیحات زیادی نمی بینم.فقط چند تا راهنمایی و خبر رسانی میکنم تا اگه کسی خواست زیاد وقتش گرفته نشه بخونه.

لینک ثبت نام

1.اگه مستقیم ثبت نام کنید میرید جزو نفرات اجاره ای که معایب زیادی داره از جمله این که معلوم نیست جزو نفرات اجاره ای چه خصوصیات اخلاقی قرار میگیرین.

2.این سایت یک فروم داره که میتونید اونجا ببینید که همه دارن پولشون رو میگیرن و باهاشون تبادل نظر کنید.گپ بزنید و ازشون سوال کنید که پولشون رو میگیرن یا نه.

3.مدیریت بسیار قویی داره و به همه پرسشهای اعضاش در اسرع وقت جواب میده.

4.اولین سایت دیدن تبلیغات در ازاء درآمد فارسیه که هم مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داره و هم در ستاد سازماندهی پایگاهای اینترنتی به ثبت رسیده و  هم داره درست پرداخت میکنه.

5.هر حساب ایرانی که داشته باشین اعم از بانک ملت , بانک ملی , بانک صادرات , بانک سامان , بانک رفاه ,بانک پارسیان و...... هر بانک دیگه ای که یک حساب الکترونیکی دارین پرداخت داره و خیلی هم سریع و بدون هیچ کار شکنی.

6.هر تبلیغی که میبینید 15 تومن میده که این برای اونهایی که کار کردن و میدوننن که یعنی اکازیون . و هر نفر مستقیم که از جانب شما باشه و ببینه 10 تومن میده که این یعنی دیونم کردی.

7.هر روزی که تبلیغاتتون رو نبینید و غیر فعال باشین درآمد زیر مجموعه هاتون رو از دست دادین.(دیگه الان تو دهات ایران هم یک کافی نت پیدا میشه)اینو برای اونایی گفتم که همش تو اطاق عمل دارن قلب و مغز جراحی میکنن و وقت نمی کنن.شوخی

8.لینک تبلیغات هر روز ساعت 6 صبح به وقت محلی ایران به روز رسانی میشه و 24 ساعت وقت دارین که ببینید و از دستشون ندین.

9.حدودا در صورت فعالیت خوب تا ماهی 680,000 تومان هم دور از انتظار نیست.

بقیه موارد رو هم ظرف 10 دقیقه میتونید تو سایت و فرومش بخونید.

موفق و پولدار باشین

لینک ثبت نام

 




لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کسب درآمد با سایت 20 دلارز2سورف(20dollars2surf)

Google Pagerank, SEO tools