سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس که در آسمان و زمین است، حتی ماهیان دریا، برای جویای دانش آمرزش می طلبند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
این یک شغل تمام وقت است نه میانبر
Peiman ( جمعه 89/1/13 :: ساعت 4:7 صبح )

Paypal و نحوه ی دریافت پول

 

PayPal که در آدرس اینترنتی آن با https://www.paypal.com قابل دسترس است یک سیستم پرداخت آنلاین است که در سال 1998 تأسیس شد، مقر این شرکت در ایالات متحده آمریکا است. سرورهای PayPal در شهر Omaha در ایالت Nebraska در آمریکا  و در دفتر مرکزی بین المللی آن در ایرلند قرار دارند.

استفاده از این حساب تا سال 2001 مشکلی برای ایرانی ها نداشت ولی بعدها اولین حسابی که برای ایرانی ها ممنوع شد پی پال بود که پس از آن ایگولد نیز در سال 2006 اقدام به بلوک کردن حسابهای ایرانی نمود.

در سال 2002  شرکت اینترنتی eBay که مدیر آن شخص ایرانی به نام پیر امیدیاراست امتیاز آن را خرید و سیستم پرداخت حراجی خود را به  وسیله  PayPal گسترش داد به طوری که تبدیل به یکی از حسابهای معتبر جهان گردید که در مدت کوتاهی توانست مانند حساب ایگولد خود را فراگیر کند. اکنون قسمت عمده ای از اجنای سایت ebaY  به وسیله پی پال در سراسر جهان خرید و فروش می شود." پیر امیدیار از یک پدر ایرانی و یک مادر فرانسوی در پاریس متولد شد. بعد به اتفاق خاانواده به آمریکا رفتند. 10 سال پیش شرکت   ebay را تاسیس کرد و مدتی بعد هم شرکت پی پال را خریداری کرد".

PayPal اکنون با داشتن بیش از 123 میلیون کاربر در جهان، بزرگترین و معتبرترین سیستم پرداخت آنلاین می باشد و هم اکنون با 7 میلیارد دلار سرمایه جزو ثروتمند ترین های جهان به حساب می رود و او هم همانند بیل گیتس موسسه ی خیریه دارد.

برای افتتاح حساب PayPal باید یک ایمیل و یک حساب بانکی یا یک کارت اعتباری به نام خودتان داشته باشید.

  PayPal در حال حاضر با ایران کار نمی کند و در صورت اطلاع ازایرانی بودن صاحب حساب، حساب را بلوکه می کند و لازم به ذکر است که بر خلاف کلیه حسابهای اینترنتی دیگر به هیچ عنوان افتتاح آن حتی با تغییر آی پی امکان پذیر نمی باشد.

تنها راه استفاده از حساب Paypal برای افراد ساکن در ایران خریداری اکانت وریفای(تایید) شده ی Paypal به همراه Vpn مخصوص همان کشور که Paypal را وریفای کرده است می باشد.

V,P,N : وی, پی ,ان سرویسی است که توسط آن می توانید آدر س IP خودتان را تغییر دهید و هنگام ورود به سایت بانکی همچون Paypal با IP دیگری شناخته شوید برای مثال اگر Vpn باIP هند بخرید و وارد سایت Paypal شوید سایت شما را یک فرد هندی تصور میکند و به راحتی می توانید  دریافت پول از حساب و واریز پول حسابتان را انجام دهید.
Vpn یک کالای فیزیکی نیست!!! Vpn یک یوزرنیم و پسورد است که فردی که آن را به شما می فروشد نحوه ی استفاده از آن را هم به شما توضیح می دهد.
Vpn محصولی است که بسیاری از افراد در ایران آن را ارائه می دهند و با نوشتن کلمه ی وی پی ان - vpn در گوگل سایتهای زیادی را مشاهده می کنید که این خدمات را انجام می دهند.
نگران قیمت هم نباشید قیمت یک وی پی ان با ip اختصاصی بیشتر از 2 یا 5 هزار تومان در ماه نیست شما هم احتمالا فقط یک بار قصد ورود به حساب پی پالتان را دارید تا پول را دریافت کنید بنابراین خرید یک اکانت یک ماهه کافی است.


اگر واقعا شما با ورود به سایت 20Dollars2Surf به درآمد بالای 300 دلاری در ماه فکر می کنید کسب این درآمد ارزش این را دارد که با گذاشتن پول از جیب اکانت وریفای(تایید) شده ی پی پال را خریداری نمایید این اکانت بین مبلغ30 تا 150 هزار تومان به فروش می رسد.
مثلا سایت egolds.net اکانت وریفای شده پی پال را به قیمت 45 هزار تومان می فروشد
سایتهای دیگری هم این اکانت را می فروشند.

تمام این سایتها دارای دفتر مرکزی در تهران به همراه شماره ی تماس و آدرس دفتر هستند که می توانید به آنها مراجعه کنید:

egolds.net
شـــــرکت لـوح رایانـه
 دفتر انقلاب : تهران - میدان انقلاب - خ منیری جاوید(اردیبهشت) - پ223 - ط دوم - صندوق پستی شماره تهران 1413 / 13145
تلفن/ فکس : 66484852,53,54,55,56

Iranpersian.ir
شرکت ایران پرشین
آدرس شرکت: تهران ،خیابان ستارخان، خیابان زارع، پلاک 70، واحد 3
شماره های تماس:  66525002- 66558552 -  66558553   (021)
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9.5 الی 20 - پنجشنبه از ساعت 9.5 الی 18

برای اطلاع در مورد آدرس و شماره ی تلفن سایتها می توانید روی لینکهای زیر کلیک کنید.


IranPersian.ir | eGolds.net | bazarha.ir | ydc.ir | iranpayment.ir | nilopar.com | istgah.com/firekeys/key_123098| AlertPay-Bank

 

یک سوال: خوب ما توسط این سایتها حساب پی پال را خریداری کردیم حالا چگونه پول را از پی پال به ایران بیاوریم؟؟

جواب:تمام سایتهای بالا کار نقد کردن پول را هم انجام می دهند یعنی شما به آنها یک شماره ی حساب در یکی از بانکهایی که حساب دارید(مثلا سپهر,سیبا,پارسیان و ...) می دهید و آنها در ازای دریافت دلارهای پی پال به شما پول بر حسب ریال می دهند برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایتهای بالا مراجعه کنید.

یک پیشنهاد: در حال حاضر اصلا به پی پال و مسائل مربوط به اون فکر نکنید. الان فقط به کسب درآمد فکر کنید و هر وقت که به درآمد بالایی  در سایت رسیدید (مثلا200دلار) یک اکانت پی پال خریداری کنید و مراحا تبدیل پول را انجام دهید مطمئن باشید حتی کسب درآمد 100 دلار در سایت 20دلارز 2 سورف این انگیزه را به شما می دهد تا با صرف هزینه ی 50 هزارتومانی یک اکانت پی پال و یک V,p,n خریداری کنید چه برسد به کسب درآمد 680 دلاری در ماه!




لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کسب درآمد با سایت 20 دلارز2سورف(20dollars2surf)

Google Pagerank, SEO tools