سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز، دوستی به بار می آورد : دینداری، فروتنی و بخشش. [امام صادق علیه السلام]
این یک شغل تمام وقت است نه میانبر
Peiman ( شنبه 89/1/14 :: ساعت 7:3 عصر )

پرسش و پاسخ

در این قسمت به برخی سوالات احتمالی که ممکن است برای شما پیش بیاید پاسخ داده شده است ممکن است برخی مسائل تکراری باشند اما در هر صورت برای جمع بندی بحث این مطالب ذکر شده است.

شرکت  20dollars2surf چه کارهای را انجام میدهد؟    
شرکت تبلیغاتی 20dollars2surf  کارش مربوط به تبلیغات دراینترنت است که این شرکت هم اکنون تبلیغات بزرگترین سایتها و شرکتها در سراسر جهان را بعهده دارد که تا 800 شرکت می رسد بیشتر این شرکتها سایتهای بازی آنلاین و پیش بینی نتایج فوتبال ، رالی ، بسکتبال ، تینیس و وسایل منزل و ماشین ها گران قیمت  و ... هستند.
برخی از اسپانسرهای سایت:

bwin|888|eToro|bitclic|votre|betfair|1&1|casino|Royal Lounge|okapi|prime Grattage

آیا شرایط خاصی برای عضویت در این شرکت وجود دارد؟
خیر هرکس بدون هیچ هزینه ای می تواند عضو شود.

طریقه عضویت را توضیح می دهید؟
بعد از اینکه وارد سایت شدید ایمیل خودتان را که بعنوان نام کاربری شما حساب می شود وارد  کنید و اینتر را بزنید صفحه ای باز می شود که باید نرم افزار شرکت تبلیغاتی 20 دلارز 2 سورف  را دانلود کنید که حجم آن 1.45 مگا بایت است و در مراحل نصب(در مرحله ی نصب نرم افزار تا پایان به اینترنت متصل باشید) باید نام و جنسیت و زبان و اگر سایت یا وبلاگ دارید وارد کنید بعد از تکمیل برای شما یک ایمیل که پسورد ورود به سایت است ارسال می شود که باید بعد از ورود به سایت آنرا در قسمت Account تغییر دهید.

طریقه درآمد از این شرکت چیست؟
بعد از نصب برنامه  یک بنر در زیر صفحه نمایش کامپیوتر شما دیده می شود که با اتصال به اینترنت تبلیغات نمایش داده می شود و شما حداقل از همین بنر ماهیانه 10000 پوینت درآمد دارید بدون هیچ زیر مجموعه . اما اگر خود بنر یا لینکی که سایت برای زیر مجموعه جمع کردن در اختیار شما می گذارد توسط دیگران فقط نمایش داده شود 1 پوینت و اگر کلیک شود 10 پوینت به شما تعلق می گیرد و همچنین از طریق زیر مجموعه های خود تا 10 مرحله از 10% درآمد آنها بهره مند خواهید شد.

چگونه پوینت بدست می آوریم؟
با اتصال به اینترنت به ازای هر ساعت شما 50 تا 60 پوینت بدست می آاورید نیاز به کلیک روی بنر نیست بطور کلی هر چه بیشتر در اینترنت باشید درآمد بیشتری کسب میکنید خود شرکت همه پوینت های شما رادر اخر ماه به دلار تبدیل می کند.

هر پوینت چند دلار هست؟
باید توجه داشته باشید قیمت پوینت ها در هر ماه تغییر می کند و آن بستگی به فعالیت اعضاش دارد که هر چه بیشتر باشه شرکت تبلیغات بیشتری و درآمد بالاتری بدست می آورد و پوینت های شما رو با قیمت بالاتری می خرد اما یک حداقل و حداکثر  قیمت هر پوینت  در پائین ذکر شده است.

هر 1000 پوینت برابر 10 سنت یا 10000 پوینت 1 دلار

هر 1000 پوینت برابر 15 سنت یا 10000 پوینت 1.5 دلار

هر 1000 پوینت برابر 20 سنت یا 10000 پوینت 2 دلار

هر 1000 پوینت برابر 25 سنت یا 10000 پوینت 2.5 دلار

.

.

هر 1000 پوینت برابر 40 سنت یا 10000 پوینت برابر 4 دلار

البته ضریب تبدیل یا همون Rate در هنگام تبدیل برای شما مشخص میشود.


چگونه درآمد خودمان را دریافت می کنیم؟
در اول ماه این پوینت ها به دلار تبدیل می شود و به حساب شما در سایت واریز می گردد که در آمد شما بعد از رسیدن به$ 20 پس از در خواست خودتون به حساب پی پال شما واریز می شود.

چگونه درآمد خودمان از حساب پی پپال را دریافت می کنیم؟
شرکت هایی هستند که دلار های شما در حساب پی پال می خرند که شما با تماس به یکی از این شرکتها می توانید دلار های خودتان را نقد کنید.

طریقه انتقال پوینت چگونه است؟
انتقال پوینت از طریق ارسال  پیام به دیگران  در پائین صفحه  و در قسمت Provide points می توانید پوینت های خود را به یکدیگر انتقال دهید.

چگونه زیر مجموعه جمع آوری کنیم؟
دقت کنید که زیر مجموعه های شما حتما باید از طریق لینک عضویت شما عضو شوند.برای افزایش زیر مجموعه می توانید بعد از ساخت وبلاگ به چند طریق عمل کنید

 عضویت در لینک باکس های پر بازدید.
 فرستادن ایمیل برای افرادی که می شناسید.
 چت کردن (بسیار بسیار مؤثر می باشد).
 تبادل لینک با دیگر وبلاگ ها.
 نظر دادن در وبلاگ ها و جلب توجه وبمستر ها.
صحبت کردن با دوستان و آشنایان و کافی نت ها.

البته هدف شما صرفا زیر مجموعه گیری نباشد بلکه باید افرادی را زیر مجموعه خود کنید که بتوانند مانند شما صبور و با حوصله باشند و به خوبی 5 نفر دیگر را برای کار در شرکت آموزش دهند.

آیا کار شرکت غیر قانونی است؟
خیر چون ثبت نام در این سایت رایگان است که بهترین مزیت آن است و هیچ ارزی از مملکت خارج نمی شود بلکه ارز وارد هم می شود پس نه تنها قانونی است بلکه کمک به اقتصاد کشور نیز هست.

این شرکت از چه زمانی در ایران آغاز به کار کرده است ؟
حدودا از اوایل مرداد ماه 88 . به همین دلیل اعضای این سایت در ایران کم است و هنوز تعداد بسیاری در این سایت عضو نشده اند بنابراین شما می توانید به راحتی تعداد زیادی زیر مجموعه بگیرید و جزو سرگروه های این شرکت در ایران باشید.

آیا در این کار تعادل زیر مجموعه ها  باید وجود داشته باشه؟
خیر تعادل مسئله نیست.




لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کسب درآمد با سایت 20 دلارز2سورف(20dollars2surf)

Google Pagerank, SEO tools