سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّت به زنان، از اخلاق پیامبران ـ درودهای خداوند بر آنان باد ـ است . [امام صادق علیه السلام]
این یک شغل تمام وقت است نه میانبر
Peiman ( یکشنبه 89/1/15 :: ساعت 8:28 عصر )

آموزش کار با منو ها ی سایت 20Dollars2Surf

بعد از ثبت نام در سایت شما حتما بارها و بارها وارد سایت خواهید شد تا وضعیت درآمد,پوینتها,زیرمجموعه ها و .. را ببینید.
حال برای شما طریقه ی ثبت نام و ورود به سایت و کار با قسمتهای مختلف سایت شرح داده می شود.

توجه:به دلیل اصالت فرانسوی سایت اگر در هنگام ورود به زبان فرانسوی برخورد کردید در قسمت بالای سایت بر روی پرچم انگلیس  کلیک کنید تا سایت به زبان انگلیسی باز شود.
**خیلی مهم:قبل از وارد کردن ایمیل در سایت زبان رو تغییر ندین چون سایت عوض میشه.

بعد از این که روی لینک ثبت نام کلیک کردین به صفحه ای مثل صفحه زیر راهنمایی میشین.عین عکس زیر ایمیلتون رو وارد می کنید و کلید رو برویی رو که با فلش نارنجی مشخص شده میزنید.حالا برای شما یک ایمیل از طرف سایت فرستاده میشه که توش یوزرنیمتون و پسوردی که سایت مشخص کرده همراه یک لینک فرستاده شده.از این به بعد برای ورود به سایت کلید Zone member رو که با فلش قرمز مشخص شده استفاده می کنید و یوزرتون که همون آدرس ایمیلتونه و پسورد مشخص شده رو وارد می کنید.



حال به صفحه ای مانند صفحه ی زیر می روید این صفحه برای ورود اعضای سایت به حساب شخصی شان است.
در قسمت Your email ایمیلی که با آن در سایت ثبت نام کردید را وارد کنید و در قسمت Your password پسوردتان را وارد کنید(توجه:پسورد شما به آدرس ایمیلتان ارسال می شود اگر آن را فراموش کرده اید به ایمیل خود سر بزنید)بعد از آن بر روی دکمه ی Send کلیک کنید.تغییر زبان از اینجا به بعد مشکلی رو ایجاد نمی کنه.

توجه:به بزرگ و کوچک بودن حروف پسورد دقت کنید.

حالا شما به صفحه شخصی تان راه یافته اید.
شما در اینجا می توانید تعداد اعضایتان میزان پوینت تان میزان درآمدی که از تبدیل پوینت به دلار کسب کرده اید و ... را ببینید.
حالا طبق تصویر زیر هر قسمت با توجه به شماره گذاری آن توضیح داده می شود:

1.Home: با کلیک بر روی این گزینه به همین صفحه ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید می روید.

 


2و3.Forum&chat:این دوقسمت برای فروم و چت در داخل سایته.برای ارتباط و چت کردن با بقیه اعضاء آنلاین.همون تور که میدونید اینها افرادی هستند که مثل شما مشغول فعالیت هستن.البته از مصاحبت با اونها میشه مسائل زیادی رو یاد گرفت.
4.mail:
با کلیک بر روی این قسمت به صفحه ی Message Center خواهید رفت که از این طریق می توانید پیامهایی از سرگروه یا زیرمجموعه هایتان دریافت کنید یا برای آنها پیام بفرستید.

5.Exit: با کلیک بر روی این قسمت از حساب کاربری تان خارج می شوید و برای ورود دوباره باید به قسمت Member Zone رفته و ایمیل و پسوردتان را وارد کنید تا وارد حسابتان شوید.در این سایت اگه 10 دقیقه فعال نباشین به طور خودکار خودش خروج رو فعال می کنه.

6. 664point: 
در این قسمت میزان امتیازتان(پوینت)را می توانید ببینید برای مثال این شخص از ابتدای ماه جاری تاکنون توانسته 664 پوینت کسب کند که معمولا به طور عادی از اول ماه تا پایان آن بدون در نظر گرفتن پوینت زیر مجموعه ها میشود با روزی 3 تا 4ساعت آنلاین بودن 20000پوینت کسب کرد.
با کلیک بر روی این قسمت به صفحه ای همانند صفحه ی زیر می روید
Cashbar points:پوینت کسب شده از طریق Cashbar
Points from your referrals:پوینت کسب شده از طریق فعالیت زیرمجموعه ها
Points display and clicks of your referral's banner:پوینت کسب شده از طریق نمایش بنر تبلیغاتی در سایت یا وبلاگ
Bonus points*:پوینت های هدیه از طرف سایت
Sent ponits:پوینت هایی که شما به زیرمجموعه هایتان هدیه داده اید
Received ponits:پوینت هایی که از طرف سرگروهتان هدیه گرفته اید
Total points:تمام پوینت های شما

*توجه:(بینهایت مهم):: اما در مورد پوینت هدیه یا Surfer Bonus یا شماره 13 که مشخص کردم و این که چیه و از کجا میاد.اگه روی لینکش کلیک کنید به صفحه ای مثل صفحه زیر انتقال پیدا می کنید که توش نوشته هر وقت مثل کادر بالا رو دیدین روش کلیک کنیدواز 1 تا 1000 پوینت برنده بشید.


اما مثل عکس زیر توی کش بار پایین دسکتاپتون میبینید.

و وقتی که روش کلیک می کنید یک صفحه اکسپلورر مثل زیر باز میشه و مقدار جایزه تونو بهتون نشون میده.اما نکته ای که خیلی به این قضیه اهمیت میده و حتی از پوینت جایزه شما خیلی خیلی مهمتره اینه که هر چی در طول یک ماه بیشتر از این کلیک انجام بدین به این منظور میشه که شما بیشتر پشت مانیتورتون بودین وتبلیغات رو دیدین.و ضریبی که در پوینتهای شما در آخر ماه ضرب میشه تا تبدیل به دلار بشه بیشتر میشه که معمولا بین 1 تا4 هستش.پس اینها رو تا وقتی که هستین از دست ندین.معمولا هم هر نیم ساعت یکی نشون داده میشه که سریعا روش کلیک کنید.

7.Referrals: تعداد زیر مجموعه های شما رو نشون میده و با کلیک روی اون به صفحه ای میرین که بعد از داشتن عضو کارهای مرتبط با اون هارو مثل تایید و حذف و... انجام میدهید.دو گزینه ی Give و MP هم وجود دارد که برای ارتباط با عضوی که این گزینه ها در جلوی نامش درج شده به کار می رود.
8.($0.53): Earnings یا بخش درآمدها که بعد از تبدیل پوینتها در اول ماه میلادی به دلار در این محل نمایش داده میشه و با کلیک روی اون به صفحه ای مثل زیر میروید.

هر وقت به حد نصاب درآمد 20 دلار رسیدید قسمتی به همراه دکمه ی Request Payout ظاهر می شود که در قسمت یاد شده باید آدرس ایمیل Paypal خودتان را وارد کنید.

9. در کادر موجود ایمیل دوست و یا شخص مورد نظرتون رو که می خواید سایت براش دعوت نامه بزنه وارد می کنید و کلید روبروییشو میزنید.اگه به اون ایمیل جواب مثبت داده بشه و اون شخص ثبت نام کنه جزء زیر مجموعه های شما منظور میشه.
10و11: اما موارد گیمها یا بازی های بینگو و ویل که با شرکت در اونها میتونید پوینت .10سنت.یک دلاریایک کردیت دیگه برای بازی مجدد ویا یک Surfpassکه در بخش Super Referral براتون یک جوایزی تا 100000 پوینت به همراه میاره.
12.Click bonus :در این لینک مثل عکس زیر لینکهای تبلیغاتی هست که اگه روی کلید Click کلیک کنید(فلش قرمز) در یک Tab جدید صفحه اصلی سایت تبلیغ دهنده باز میشه و اگه 30 ثانیه صبر کنید به حسابتون 10 پوینت اضافه میشه.میتونید دوتا دوتا رو با هم باز کنید و منتظر نباشین تا یکی پایان پیدا کنه تا بعدی رو باز کنید.اما نه بیشتر از دوتا با هم.


فلش سبز رنگ هم نشون دهنده تبلیغیه که در زمان نوشته شده دیده شده و پوینت اون به حسابتون واریز شده و نامعتبره.بعد از باز شدن در صفحه جدید یک نوار آبی رنگ رو بالای همون صفحه میبینید که ثانیه شمار داره و بعد از اتمام 30 ثانیه می تونید اون رو ببندید.

بعد از دیدن نوار پایین میتونید صفحه رو ببندید.

13.در بالا توضیح داده شد.(در انتهای مورد شماره 6)

14.در این بخش یعنیCash Bonus سایتهایی گذاشته شده که اگه با ایمیل اصلی که در سایت ثبت نام کردن تو اونها هم ثبت نام کنید به شما پوینت میده.

15. این بخش Refer My Friends هم مثل بخش 9 که توضیح دادم میمونه با این تفاوت که می تونید 5 تا ایمیل همزمان وارد کنید.

16.Links and Banners: با کلیک بر روی این قسمت به صفحه ای همانند صفحه زیر می روید که قسمتی که با عدد 1 مشخص شده لینک مخصوص شما در سایت است یعنی شما برای زیرمجموعه گرفتن باید از این لینک استفاده کنید(می توانید یک وبلاگ بسازید و لینک خود را در آن کپی کنید تا دیگران از آن طریق عضو شوند)

توجه:یک بار لینکتون رو آزمایش کنید اگه باهاش مشکلی داشتین en رو با fr عوض کنید مشکل برطرف میشه و هیچ خطایی هم پیش نمیاد.مثلا:الان لینک من رو نگاه کنید هست=>http://fr.20dollars2surf.com/?ref=68908 

اگر هم بخواهید فردی از اقوامتان را در سایت عضو کنید ابتدا لینک مشخص شده تان را در آدرس بار اکسپلورر یا موزیلا بنویسید و بعد مراحل ثبت نام را طی کنید با این کار آن فرد در صورت عضویت زیرمجموعه شما محسوب خواهد شد.

در قسمت 2 هم کدی مشخص شده که در صورت داشتن سایت یا وبلاگ می توانید کد مخصوص به خودتان را با رفتن به قسمت ویرایش قالبتان در آن قسمت قرار دهید بعد از قرار دادن یک بنر بر روی وبلاگ شما ظاهر می شود و دیگران از طریق کلیک بر روی آن بنر و انجام ثبت نام زیرمجموعه شما محسوب خواهند شد.
17.دقیقا همان بخش 7 هستش.
18.Reinstall Cashbar:  با کلیک بر روی این قسمت به صفحه ای می روید که می توانید نرم افزار 1.4 مگابایتی کسب درآمد را دانلود کنید در این صفحه با کلیک بر روی لینکی که در زیر مشخص شده است(Installez 20Dollars2Surf 1.18 Mo) برنامه دانلود می شود. این قسمت ویژه ی کسانیست که هنگام ثبت نام نرم افزار را دانلود نکرده اند.


توجه:
دوستان عزیز توجه کنید که دانلود نرم افزار اجباری است چون شما در هنگام ثبت نام فقط ایمیل خوتان را وارد کرده اید و بعد از دانلود ثبت نام فرمی ظاهر می شود که درآن فرم باید نام,زبان,کشور و... را مشخص کنید پس تا نرم افزار را دانلود نکنید ثبت نام شما کامل نمی شود و تایید نمی شوید.حجم برنامه فقط 1.4 مگابایت است که با پایین ترین سرعت ممکنه ی اینترنت در 5 دقیقه دانلود خواهد شد.

 اگه برنامه رو نصب کرده باشین به جای Install  دارین Reinstall Cashbar حالا که نصب شده دارین اگه مشکلی برای برنامتون پیش اومده و یا ویندوزتون رو عوض کردین می تونید با کلیک روی این لینک اونو دوباره بارگذاری کنید.

19.modify My Account: این قسمت حساب کاربری شخصی شما را نشان می دهد.در این قسمت می توانید ایمیل و پسوردتان را تغییر دهید
در قسمت زیر آن هم گزینه هایی مبنی بر تمایل شما به دریافت لیست جدیدترین زیرمجموعه ها اخبار سایت و ... در ایمیلتان هست
در قسمت پایین هم اگر شما دارای سایت یا وبلاگ هستید می توانید سایتتان را در سایت ثبت کنید تا با قرار دادن بنر تبلیغاتی تان در سایت یا وبلاگ به ازای هر بار نمایش سایت یا وبلاگتان پوینت در یافت کنید.
به طور مثال اگر بنر تبلیغاتی تان(در قسمت Referrals) را در وبلاگتان قرار دهید و آمار بازدید وبلاگتان 200 بازدید در روز باشد روزانه 200 پوینت در یافت می کنید(یعنی به ازای هر بازدید=1 پوینت) و اگر دیگران بر روی بنر شما کلیک کنند 10 پوینت دریافت می کنید.

ثبت نام

<< و در آخر برای همه شما آرزوی موفقیت میکنم >>

 




لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کسب درآمد با سایت 20 دلارز2سورف(20dollars2surf)

Google Pagerank, SEO tools